پنجشنبه، مهر ۰۲، ۱۳۸۸

عروسی نـانسی عجــرم

فتوشات های اختصاصی از عروسی نانسی عجرم که به تازگی منتشر شده است.البته این عروسی در اواخر سال 2008 انجام شد که عکس های اصلی مراسم عروسی هیچ جا منتشر نشد و توسط افرادی با دوربین دستی گرفته شده است که می توانید به ادامه مطلب برید و ملاحضه کنید در ضمن چند تا عکس هم از نانسی اجرم و شوهرش گذاشتم که مطمئنم تا حالا ندیدید.امیدوارم که ببینید و خوشتون بیاد.نـــظـــر یادتون نره...



بالاخره نانسی عجرم هم رفت خونه بخت. مراسم ازدواج نانسی و فادی الهاشم اواخر سال 2008 و دور از چشم خبرنگاران و با حضور بستگان نزدیک برگزار شد .نانسی نبیل عجرم که دختری بسیار زیباست در 16 می 1983 در لبنان به دنیا امد و با خانواده اش زندگی میکند او یک خواهر ویک برادر دارد زمانی که او بچه بود بسیار زیرک به نظر میرسید ودر سن چهار سالگی بود که در خودش احساس خوانندگی را پیدا کرد و با سختی و صدایی نازک ولطیف در تلوزیون و رادیو به همراه والدینش رفت. نانسی در سنی که فقط هشت سال داشت وقتی شروع به خوانندگی کرد که در مسافرت بود ومادربزگش به او گفت که تو صدای خوبی داری.

نانسی عجرم خواننده ی موسیقی پاپ لبنانی که کوکا کولا سالها روی او سرمایه گذاری کرده است در تمام دنیا از جمله امریکا کنسرت میدهد و محصول منطقه ایست از خاور میانه. برای اولین بار در سن چهار سالگی به موسیقی جذب شد ودر سن هشت سالگی به خواندن ترانه های قدیمی پرداخت ودر تلوزیونهای محلی در مسابقات اواز خوانی کودکان شرکت کرد و در دوازده سالگی در یک شو تلوزیونی به نام ستارگان اینده مدال طلا گرفت.نانسی از دوازده سالگی کار خود را با پخش اهنگ هاشب از کانال نجوم المشتکبر به کمک مادر بزرگ خود که اودیل عجرم نام دارد و خود از خواندگان پیشکسوت است شروع کرد اولین البوم نانسی در سال1998بیرون امد که حاصل کار او تا به حال پنج البوم بوده است.نانسی یک برادر و یک خواهر به نام نادین داره که به گفته خودش بهترین دوستای اون هستند.قد نانسی 1۶۸ سانتی متر و وزن اونم 50 کیلو گرمه ...نام پدر نانسی نبیل عجرم و نام مادر او ریباندا عجرم نام دارد نانسی عاشق شکلات و شیرینی و کارتون تام وجریه وبلاخره نانسی با این همه محاسن خوبی که داره به اون لقب سیندرلا دادند .


















هیچ نظری موجود نیست:

share

Bookmark and Share

رفتن به بالای